TBK-001 honlapja

Egy tatabányai Bogaras, Öcsisajt és a Tatabányai Bogár Klub

Sok szeretettel üdVWözöllek a honlapomon!

 

Izsáki Sándor vagyok, a Tatabányai Bogár Klub vezetője és immáron 15. éve a Tatabányai Bogártalik, főszervezője.

A Bogarak, Bogarazás szeretete a gyermekkoromig nyúlik vissza, de az első Bogaramat, egy 1200-as, Spar Kafert, 1995. januárjában vettem meg. ADAC narancssárga színben "pompázott", és általa ismertem meg a VW Bogarakat, személyes tapasztalatok útján. Már a vásárlás évében elmentem vele, életem első Bogaras Találkozójára, a Balaton mellé. Olyannyira meghozta a kedvem, hogy rendszeresen látogattam a nagyobb Talákozókat, majd több tatabányai Bogaras ismerőssel karöltve létrehoztuk ezt az önszerveződő baráti társaságként működő Klubunkat, a Tatabányai Bogár Klubot. Első Bogaram pár év után sajnos arra a sorsra jutott, hogy komolyabb beavatkozásként lakatolni és fényezni kellett. Az optikai korrekció épp az Évadnyitó Tavaszi Rajzás előtt készült el, így (garázs híján) a parkolóban, munka után, szabadidőmben raktak össze, a Klub tagjainak és Sógorom segítségével. Az évek múlásával sajnos a felújítás nem hozta azt az eredményt, amit szerettem volna... a lakatolás is hagyott kívánni valót maga után, a fényezés pedig hamar a rosszabbik képét mutatta. Sajnos ez annyira elvette a kedvem, hogy 5 év után, egy ismerős-kolléga unszolására eladtam a fiának. Ez éppen az évezred-fordulóra esett.

Persze ezzel egyidőben beindult az agyam: kell egy másik, de tartósabb Bogár! Egyre jobban megtetszettek az 1303-as Bogarak és próbáltam célirányosan ezeket keresni, hírdetésekben, autópiacon. Több sikertelen próbálkozás után, a budapesti szerelőm-barátom, Szabó Miki ajánlotta a jelenlegi Bogaramat, mert ismerte, szerelte is. Rövid telefonos egyeztetés után már mentem is megnézni. Megtetszett és másnap mentem is érte, a vételárral. Azóta úgy hozzám nőtt, Öcsisajt (ezt a neVWet adtam neki, egy alkalommal, hogy rajta "ragadt"), hogy 2 éve, mikor át kellett fényeztetnem, maradt a vételkori színe: padlizsánlila (ami egyébként a Ssangyong terepjárók egy gyári színe)! A nálam töltött évei során pár dolgot megcsináltam, megcsináltattam rajta: ülések, tető és padló kárpitozása, szőnyegezése, lámpák cseréje clear lámpákra, a gyári hátsó lámpák helyett pedig füstszínűt kapott. Egy újabb optikai beavatkozás során pedig megvalósítottam a "valóban" fehér indexet is. Csillag Gabi barátomtól vettem a fehér indexbúrát, majd Szabó Miki tanácsára megvettem bele a krómfejű izzókat, így szemből nem látszik a sárga izzó. 2 éve, Szekeres Tomi jóvoltából megkapta Öcsisajt a rég áhított felniket is: Empi 8 Spoke, fekete középpel, polírozott peremmel! Tavaly ősszel kapott új "papucsokat" is: Dayton D110 gummákat. Hálás köszönet érte, Figura Feri, alias Gumibogi barátomnak!

 Még megvannak az elképzeléseim, de egyelőre élvezem, hogy a műszaki része és az optikája megfelel annak,amit elképzeltem, és hogy Öcsisajt pár éve már hűséges társam a Bogarazásban, ahogy a régi Volkswagen reklámban is mondták: …und läuft… und läuft…und läuft…

 ÜdVW és a lég hűtsön Téged!



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 30
Heti: 37
Havi: 583
Össz.: 235 601

Látogatottság növelés
Oldal: Hogyan működik a HuPont.hu weboldalszerkesztő és honlap?
TBK-001 honlapja - © 2008 - 2024 - tbk.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »